کد خبر: ۸۸۱۷
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

فرصت بندگی برای چهل نوجوان معتکف در قرارگاه شوق برتری

رمضان ۱۴۰۳، «قرارگاه شوق برتری» میزبان جمعی از نوجوانان دهه هشتادی در مجتمع منتظرالمهدی (عج) در محله رسالت بود. در این برنامه چهل‌نوجوان منطقه معتکف شده بودند تا فصل جدیدی از بندگی را تجربه کنند.

رمضان ۱۴۰۳، «قرارگاه شوق برتری» میزبان جمعی از نوجوانان دهه هشتادی در مجتمع منتظرالمهدی (عج) در محله رسالت بود. در این برنامه چهل‌نوجوان منطقه معتکف شده بودند تا فصل جدیدی از بندگی را تجربه کنند. در این مراسم معنوی که با حضور استاد حوزه و راویان دفاع مقدس همراه بود، نهاد‌هایی همچون مرکز رسیدگی به امور مساجد، آموزش‌و‌پرورش نواحی یک و پنج، مدارس علمیه امام‌هادی (ع) و عالم آل محمد (ص) مشارکت داشتند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدرضا کیوان باقری: سعی کردیم همه برنامه‌هایی که برای نوجوانان در سه روز بندگی برگزار می‌شود، آن‌قدر جذاب و متنوع باشد که معتکفان با شور و شوق در برنامه‌ها حاضر شوند.

فرصت بندگی

محمدرضا آخوندزاده، چهارده‌ساله: پارسال برای اولین‌بار در مسجد میرزاکوچک‌خان سه روز معتکف شدم. خیلی به من خوش گذشت. دوستان زیادی پیدا کردم و نکات اخلاقی زیادی هم یاد گرفتم. امسال به محض اینکه متوجه شدم قرار است مراسم اعتکاف در این مسجد برگزار شود، خیلی زود ثبت‌نام کردم.

فرصت بندگی

محمدحسام رضوی، پانزده‌ساله‌: برای اولین‌بار طعم معتکف‌شدن را چشیدم. گعده‌های خوبی در اینجا برگزار می‌شود. برنامه امام‌شناسی و دین‌شناسی برای من جذاب‌تر از بقیه بوده است.

فرصت بندگی

سلمان محمدی، چهارده‌ساله: از لحظه‌ای که وارد شده‌ام، نمازهایم را به‌موقع و با جماعت می‌خوانم. از اینجا که بروم، در منزل هم به‌موقع نماز می‌خوانم و سعی می‌کنم به مسجد هم بروم.


فرصت بندگی

بازی‌های متنوع جزو برنامه‌های جانبی این اعتکاف معنوی بود که نوجوانان در ساعت‌های مختلفی به آن می‌پرداختند.

* این گزارش یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در شماره ۵۶۲ شهرآرامحله منطقه ۳ و ۴ چاپ شده است.

ارسال نظر